Asus Eee Box B202 (1024MB/80GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Eee Box B202 (1024MB/80GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

d2daniels 28-01-2009

in één woord GEWELDIG. Wij hebben ze ingezet voor div doeleinden op een scholengemeenschap.. supersnel en zuinig. Echte aanrader ook voor consumenten. Als je een werkstation wilt voor internetten mailen tekstverwerken dan heeft deze asus eeebox genoeg rekenkracht.... wil je films bewerken of zware games kun je beter een ander systeem kopen

Jadwiga 25-01-2009

Handige mini-desktop met wireless aan boord. Draait standaard op Windows XP. Stil en energiezuinig. Aan software worden Staroffice (compatible met Microsoft Office) en Microsoft Works meegeleverd.
Zelf heb ik er nu de testversie van Windows 7 op draaien en ook dat gaat perfect.
Je kunt het apparaatje op de meegeleverde standaard zetten of je achterop je lcd-monitor schroeven (spullen ervoor zijn meegeleverd).
Let op: wil je software installeren, dan moet je een usb-dvdbrander of usb-stick gebruiken. Er zit geen dvd-brander of -speler in.